14 februari 2007

:: herlancering

Na een tijdje inactiviteit doe ik een tweede poging om dit onding enigszins regelmatig van een nieuw streepje commentaar te voorzien. In mijn allereerste post had ik het al gezegd (ik ben een ziener!): we zullen wel zien hoe het loopt. En het liep eventjes goed en daarna helemaal niet meer.

Hoe dat komt? Wel, te veel te weinig tijd gehad. Met andere dingen bezig geweest. Of gewoon eventjes geen zin. Het overkomt de beste.
Maar vanaf vandaag herlanceer ik mij in de bloggerswereld. Zonder hoge verwachtingen, met enkele updates per maand.

En, om maar meteen de draad op te pikken waar ik hem enige maanden geleden liet vallen: Dedecker komt niet naar N-VA. Jan Renders wilde het niet. En Dedecker wilde van N-VA zijn partij maken. Nu heeft zijn eigen partijtje. Kan hij daar een beetje egotripper spelen.

Labels: